Planeringsverktyg

Effektivisera er verksamhet med ett smart & lätthanterligt planeringsverktyg

Med vårt planeringsverktyg kan ni enkelt planera er verksamhet för varje anställd, spåra tidsåtgång av era projekt & delegera uppgifter med drag & drop. Systemet är helt webbaserat och kräver ingen installation.

Planeringsverktyg

Vårt planeringsverktyg är framtaget av projektledare, för projektledare. Genom att enkelt skapa upp ett projekt och dess delmoment kan ni smidigt delegera uppgifter till anställda, följa upp utförandet och kontinuerligt bevaka tidsåtgången för varje delmoment i projekten. Ni kan enkelt bevaka hela teamets planering och flytta uppgifter med drag & drop. I varje projekt kan filer och dokument laddas upp, kommentarer lämnas och användare kan taggas med notifiering.
Systemet sammanställer statistik över era timmar, och beräknar er vinst för projekten. Systemet är helt webbaserat och nås direkt från er webbläsare. Det kan såldes användas vart ni än befinner er, via dator eller mobil, och kräver ingen installation!

Är ni i behov av en unik lösning? Vi kan skräddarsy systemet för att passa just er verksamhet! Vi kan även integrera externa system som affärs- eller CRM-system för att ytterligare effektivisera er planering!

Läs mer nedan, eller kontakta oss direkt för att få reda på mer!

Systemutveckling
Systemutveckling

Överblick

Alla era projekt & delmoment kan enkelt överblickas i respektive summering. Här ser ni status, eventuella problem, progression & ansvariga. Genom drag & drop kan ni enkelt ändra status för projekten. Överblicken kan även filtreras på status, kund eller ansvarig anställd.

Delmoment

För varje projekt kan ni enkelt skapa obegränsat antal delmoment (Tasks) och tilldela dessa fritt bland era anställda. Varje task kan planeras individuellt och tidsrapporeras.

Planering

Varje användare har sin individuella hemskärm där deras uppgifter för dagen listas. Varje användare får således en tydlig blick över dagens uppgifter för dagen, ser eventuella försenade samt framtida uppgifter.

Rapportering

I varje task debiterar användaren tid & progression. Detta summeras i tasken och ni får en smidig överblick över varje tasks faktiska tidsåtgång vilket sedan används för att summera er kostnad & vinst för projektet.

Statistik

Systemet summerar hela tiden er tidsåtgång för varje givet projekt och kan enkelt överblickas i systemet. Genom att definiera er timkostnad beräknar systemet även er vinst per projekt. Statistiken kan visas både per kund eller totalt för er verksamhet under en given period.

Dokumentation

I varje projekt kan ni enkelt ladda upp och samla alla relaterade dokument och filer för enkel hantering och överblick. Alla filer sparas även efter projektens avslutande och kan således nås när som helst, även efter projektets avslutande.

Priser

Bas

Använd systemet med upp till 3 användare. Kontinuerlig drift & support ingår.

599 kr / månad

Utökning

Behöver ni fler användare? Vi lägger upp så många ni behöver!

+ 149 kr / användare

Skräddarsytt

Är ni ett större antal användare eller i behov av en integration?

Kontakta oss för offert!

Vill du veta mer eller få ett demo av systemet?

Fyll i formuläret nedan så återkopplar vi till dig, eller kontakta oss direkt!